Thursday, September 07, 2006

Washington D.C.

Asa cum era planificat am petrecut weekendul de Labor Day cu Ri si Gica in DC. Un weekend plin de aventuri si experiente noi :)

Drumul spre DC, vineri seara a durat 6 ore in loc de cele 4 estimate... din motive de vreme. Probabil daca am fi facut ca Yogesh si am fi plecat a doua zi dimineata am fi prins o vreme mai buna...sau ar fi fost macar lumina...dar am facut ca mine si am plecat vineri seara dupa serviciu. Daca mai este nevoie sa spun Yogesh este mult mai calm decat mine, mai calm de fapt decat multi oameni pe care ii stiu si dupa 6 ore de drum prin furtuna, trafic nebun si intuneric eu eram franta si el relaxat.

Vremea a doua zi parea sa nu ne dea sanse sa facem prea multe dar ne-am luat inima in dinti si am plecat spre vestitul restaurant "La chinezi". Am incercat toate ciudateniile maritime si ne-maritime si verdictul meu personal e ca... prefer mancarea traditionala. Adica pui, porc, peste (gatit) etc. Sushi oricat ar arata de apetisant si colorat...e mai frumos decat gustos...parerea mea :D. Iar restul chestiilor maritime mi s-au parut mirositoare si insipide. Poate e doar prima impresie. Nici mancarea indiana nu mi-a placut prima oara si acum daca nu mananc doua zile simt ca imi lipseste ...

Dupa masa ploaia se mai potolise asa ne-am luat umbrelele si am plecat spre Washington Mall (care nu e mall, e un parc maaaare cu muzee, monumente si memoriale). Lincon Memorial, Vietnam Memorial, Washington Monument si Casa Alba sunt principalele locuri pe unde ne-am plimbat. Ar mai fi si altele de vazut dar am hotarat sa le lasam pe data viitoare. Pozele cred ca spun mai multe decat cuvintele... :) O sa fie cat de curand pe net si albumul. Pana una alta pun aici cateva...








Ziua doi in cea mai mare parte a ei am petrecut-o la Zoo. O gradina zoologica in care am vazut multe vietati pe care nu le vazusem decat la TV si unde am facut cele mai multe poze... Spre deosebire de gardina zoologica din Bucuresti, poate si pt ca cea din DC e foarte mare, nu ai asa pregnant sentimentul ca animalele sunt in captivitate si sufera. Desi...daca ma uit la poza...vulturul ala pare suparat tare :D.


Ziua trei sau Ziua Marii Aventuri a fost marcata de plimbarea cu bicicleta pana la aeroport ca sa vedem de aproape avioanele decoland. Aventura in care s-a vazut inca o data ca sunt varza la chestii din astea. A fost a treia incercare de a face chestii...sportive (daca se poate spune asa) din viata mea de adult si a treia accidentare.:D. Accidentare nu atat de jenanta ca ochiul vanat de dupa saritura pe plasa elastica...si nici atat de grava ca mana rupta dupa plimbarea cu rolele, dar m-am ales cu ceva vanatai si genunchii juliti dupa ce am cazut nu de pe bicicleta ci mergand in panta fara sa apas pe frane pe langa bicicleta:D:D. Din exterior pare sa fi fost destul de amuzant... Yogesh a fost supportive si scumpic cum se ingrijora de juliturile mele, dar m-a tachinat in legatura cu condusul masinii, daca patesc din astea pe langa bicicleta :)... Cand ne-am intors acasa am profitat de cerul senin si vizibilitatea buna ca sa facem cateva poze de pe acoperis. Pe langa priveliste mi s-au parut super si amenajarile de pe acoperis ale vecinilor din blocul de langa...


Seara am mers in Old Town Alexandria, un oras port, vechi de cateva sute de ani (ceea ce e mult pentru USA) aproape de DC, care aduce foarte mult cu Europa. Mi-a placut foarte mult. Data viitoare imi propun o zi intreaga acolo.

Cam atat,
Ne vedem in Bucuresti

0 Comments:

Post a Comment

<< Home