Wednesday, January 24, 2007

Tu sau 10 random?

Ma gandesc uneori ca sunt eu inadaptata si incapabila sa accept realitatea asa cum este si sa trec peste lumea mea interioara ideala in care sunt niste lucruri si principii care pentru mine sunt evidente, dar se pare ca numai pentru mine.

Am facut mai demult un test online si erau doua intrebari una dupa alta.

1. Ce ai prefera? sa mori tu sau aleator 10 de oameni din lume?
2. Ce ai prefera? sa mori tu sau aleator 1000 de oameni din lume?

Si primul meu gand a fost de ce au pus a doua intrebare? Si de ce le-au pus in ordinea asta?

Si am inceput sa intreb in jur. Si cei mai multi oameni raspund ca prefera sa traiasca ei. 10 sau 1000 nu conteaza asa de mult. Si atunci am stiut de ce a fost pusa si a doua intrebare. Pt ca majoritatea raspund la prima ca altii, dar mai sunt si oameni care probabil zic ca totusi 1000 e prea mult.

Oare eu care as prefera sa mor eu in locul fie si al unui singur om aleator din lume, de groaza de a traii cu gandul ca a fost decizia mea moartea unui om... de gandul ca aleator poate insemna ca omul ala ar putea sa fie cineva fara de care oricum viata mea nu ar mai avea sens... Oare eu sunt defecta?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home