Tuesday, February 06, 2007

Banii sau Viata?

Si daca un rebel din vestul salbatic ti-ar pune pistolul la tampla si apoi intrebarea… ce-ai zice?

Ma gandeam la asta intr-un moment “revelator” si mi-am dat seama cat de actuala este intrebarea in viata multora dintre noi, chiar daca intr-un context diferit. Contextul in care banditul suntem noi insine…

Sunt printre fericitii care nu au depins niciodata financiar de un job. Da, e frumos sa ai banii tai, alegerile tale, sa iti poti satisface micile (sau marile) placeri, etc. dar la o adica nu a am fost niciodata in situatia de a accepta rahaturi pentru ca daca plec nu am ce manca a doua zi. Si totusi sunt zile in care ma simt ca sunt la serviciu doar pentru banii pe care ii iau ca pret pentru ca stau lipita de birou.

In weekendurile in care n-am chef de nimic si in serile in care simt ca sunt prea obosita sa gatesc altceva decat o supa la plic simt ca am ales banii si ma gandesc ca ma tradez pe mine si ca ma vand; La un pret bun ar zice unii, si totusi… eu care m-am declarat mereu, si inca ma simt, “nepretuita”… am ales banii? sau trista realitate e ca… asta e viata?

 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home