Thursday, March 08, 2007

De 8 Martie, Mamei mele

Mama mea e tanara si nespus de frumoasa. Mama mea e puternica ca un munte si delicata ca un fulg de zapada. Mama mea e cea mai generoasa persoana pe care o cunosc, si nu pentru ca e mama mea…

Sunt norocoasa sa pot spune ca EA este si cea mai buna prietena a mea. Cea careia pot sa ii spun orice, care stiu ca nu ma judeca si care imi este mereu alaturi. Care nu imi lauda nebuniile, dar nici nu ma iubeste mai putin din pricina lor. Mama mea m-a invatat sa cred ca pot obtine orice imi propun, ca sunt o invingatoare si ca orice greutati vor aparea in calea mea, voi reusi sa trec peste ele si totul va fi bine. Este cea care mi-a zis mereu ca sunt speciala, si daca intradevar sunt, i-o datorez ei. Tot ceea ce sunt, tot ce am obtinut i se datoreaza in mare parte ei.

Am zis mereu razand (sau plangand-uneori) ca suntem legate cu fire invizibile… Si suntem. Cumva misterios reusim sa ne dam seama, fara cuvinte, ce simte cealalta chiar si cu un ocean intre noi.

La Multi Ani, Mami! Mi-e dor de tine...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home