Thursday, March 15, 2007

Nebunii...

Am o lista lunga de povesti de scris si, de cand am aflat ca pot sa public pe blog doar trimitand un mail la adresa mea personala de blogger, mi-am facut planul sa scriu mai des. Totusi se pare ca nu prea ma tin de treaba; am un carnetel pe care scriu idei de fiecare data cand ma gandesc la ceva bun de povestit, si azi cand am vazut ca am umplut o pagina cu topics TODO, am zis ca ar fi cazul sa mai pun online cateva din ele.

Saptamana asta a inceput in forta. Mai ales pt ca sfarsitul de saptamana a fost in forta. Ne-am decis sa ne mutam cum spuneam ceva mai devreme, si vineri am luat taurul de coarne si am inchiriat noul apartament. Sambata ne mutam. Yupiii! Weekendul a fost sub semnul impachetatului+ ziua Adoniei duminica (pardon vroiam sa zic… Princess Adonia). Marti am fost la o alta zi de nastere a unei prietene de-a lui Yogesh, si dat fiind faptul ca a fost dupa job si in timpul saptamanii am iesit cam adormiti din toata povestea.

Petrecerea a fost tipic americana; s-au servit muffins cu lumanarica in varf in loc de tort, ne-am cumparat singuri berea, muzica de la tonomat si cred ca am fost singurii care nu au adus cadou un gift card. Cadou care a fost cu peripetii pentru ca pe cel planificat l-am uitat acasa si ne-am trezit in ziua Z ca trebuie, pe langa toata nebunia, sa re-cumparam cadoul. Barul a fost dragutz dar locatia destul de dubioasa, undeva intre Manhattan si Queens; ne-am ratacit un pic la intoarcere pentru ca eu am zis ca sunt sigura ca tb sa coboram din metrou undeva si evident nu era bine :D. Consecinta a fost ca a trebuit sa alergam dupa tren pt ca am ajuns la gara in ultimul moment. Macar l-am prins, altfel trebuia sa stam juma de ora in gara sa il luam pe urmatorul. Am ajuns acasa pe la 12 ne-am culcat pe la 1, dimineata la 7 efecte speciale sa ma dau jos din “pat”. Yogesh statea cu paharul de apa deasupra mea si ma intreba daca sa toarne sau nu :P.

Partea care a invioarat in ziua urmatoare a fost ca am trait live una din fazele alea pe care le vezi in filme. Saptamana asta ne spala geamurile pe exterior. Concluzia e ca probabil fac preselectie cand ii angajeaza pe tipii care spala geamurile. Exact in fata geamului meu s-a oprit un tip “super bine” si mi-a facut cu mana. Call me crazy dar daca ar fi inceput un numar din ala de striptease in spatele geamului plin de spuma nu m-as fi mirat prea tare :D. Well, nu s-a intamplat, dar operatiunea continua... Poate azi, poate maine

0 Comments:

Post a Comment

<< Home