Wednesday, September 10, 2008

Evolutie

am iesit ieri la un restaurant si am comandat sushi. pentru mine sushi e inca un paradox. imi place la nebunie, nu se poate manca cu furculita si sunt un dezastru la categoria betigase.

evolutia e nu doar ca mananc sushi, ci ca nu ma stresez daca sunt complet ridicola in incercarea mea de a combina furculita si betigasele in asa fel incat sa ajung sa bag in gura o bucata intreaga de sushi (asa se zice?).

am vazut atatea ciudatenii in ultima vreme, ca sunt perfect relaxata in legatura cu ce si cum mananc, cum ma imbrac, etc.

cred ca cel mai frumos lucru in aceasta tara e libeartatea de a fi tu insuti. daca te imbraci in pantaloni scurti verzi, tricou rosu, bretele mov, ciocate pana la genunchi, palarie de mexican, trotineta si codite afro nu se uita nimeni la tine ca la urs :) (nu e inventie, chiar am vazut azi combinatia asta)


1 Comments:

Blogger mihaifrancisc said...

nice...

11:35 AM  

Post a Comment

<< Home